Höstlov - godis?

Vad man längtat!! Inte klokt var behövligt det här lovet är! Länge sen jag känt mig så här trött, orkar inte hålla ögonen öppna ju.. 
Hade det mys hos honey<3 igår kväll, var och tittade på deras replokal på eftermiddagen med Julkulan & Fritösen :P Mkt fin var den, så avundsjuk är man xD 
Har varit och sjungit i kyrkan idag me med kören, dt var skojj dt ^^ Har hunnit packa en del men inte allt, så imorgon blir det till att gå upp redigt tidigt så att man hinner packa allt det sista :P
Efter alla dessa resor (jag tycker faktiskt att jag är mycket berest nu, med tanke på att jag är utomlands rätt oftaxD) har jag lärt mig att packa smart, lätt och rätt ^^ 
Trots det så lyckas jag alltid missa något, och detta något brukar bidra till ett dåligt humör dessvärre... men kanske blir bättre om jag INTE glömmer något, hehe.. 
Och dessutom ska jag hinna posta ett brev, köpa färdgodis samt dricka innan kl 10! Jippie xD 
Och på tal om godis sitter jag här nu och trycker i mig en massa. Mamma och pappa har gäster, så jag sitter och häckar här i vardagsrummet och ser på TV, där dt för övrigt inte finns så mycket att titta på xD 
Kommer sakna älskling<3 som en galning, så för att dämpa samvetet så blir det till att köpa maaassa godis xD
Nu ska jag återgå till att göra ingenting, o tänk, dt är lördag.. *suck* 
Puss o nattinatti, hoppas ni får ett trevligt höstlov :) Jag är tillbaka på fredag!  

Kommentarer
Postat av: Frida

Kommer sakna dig:( tagga tills på lördag bara :D

2009-10-24 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0