Hihi, Onsdag morgon!

Sitter på historian och håller på med ett arbete om Israel.. helt okej, jobbar med Malin så dt blir ju proffsigt som vanligt ;) haha 
Idag är en hur skön dag som helst, nästan, och ska inte träna idag heller. Det är lite tråkigt. 
Men å andra sidan så ska man ta en promenad med Puzzla ist, och mysa till det med en film kanske? :)
Förresten så ska jag klippa mig på fredag - hur fasen ska jag klippa mig ? :S  Kom jättegärna med förslag, har väldigt långt hår nu.. EGO om ngt, men jag vill behålla dt så långt så mkt som möjligt.. Kanske klippa upp det? Hmm... HJÄLP xD 
Upplysning! : - brukar inte pyssla med sådant här på historialektionerna, men är nästan klar så ^^ 
Ha en bra dag :D xD 

Kommentarer
Postat av: Jenny

klipp upp det eller slinga det! :D



.. eller båda? ;)

2009-10-07 @ 18:11:17
URL: http://beforeyougo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0