Fredagsmys hos JULIA :D

Jaa, sitter här hos Julia med Fritt! Ser Idol såklart, vet inte riktigt vad jag tkr men iaf xD 
Frida, med sin assistent Julia, har slingat mitt hår idag ;D yeah, tror jag blev rätt nöjd! Bild kanske kmr om jag ngn gång lär mig vilket är ytterst icke troligt. 
Imorgon ska jag vara arkeolog i 6 timmar ;) dt ska bli jätteintressant och jag hoppas det kmr bli kul. 
Nu ska jag återgå till att vara social, Frida o Julia ligger i soffan o "cyklar" just nu... Hmm -.- xD 
Dagens konversation: 
Julia: "Jag brukar leta efter metallsaker i skogen!" 
Frida: "Jaså minsann! Hur ofta brukar du hitta något då?
J: "Jaa, kanske en gång i timmen." 
F: "Ooj, vad mycket! Vad hittar du då?" 
J: "Skedar!!" 
F: "Oj, vad är det äldsta föremålet du hittat?" 
J: "Det var nog skeden jag hittade som var ifrån 2002, det är redigt gammalt det!" 
Jaha, så roligt kan man ha det hos Julia en fredag xD 
Har kul, men måste medge att jag saknar Johan<3 :( 
Puss o kram, nattinatti om ni nu kmr i säng ngn gång, undrar om jag kmr göra dt xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0