Att definiera ordet lycka..

Jahapp, bra dag i skolan! Lite småsegt bara. 
Fick huvudvärk, inte sådan där vanlig, utan nu snackar vi problem med bihålorna och då hjälper inte en huvudvärkstablett .. -.- 
Iaf, hjälpte pappa så blev lite jobb iaf nu på eftermiddagen och sedan matte! hehehe... mktmkt roligt.. 
Men medan jag gick där o småjobbade och gnolade, så kom jag att tänka på begreppet lycka. 
Jag kom fram till en av anledningarna till att jag känner mig lycklig, är att jag känner mig älskad och att någon vill ha mig där, vill liksom veta av mig :P 
Svårt att förklara, men när honey<3 messade i morse så gjorde han mig så glad så dt är inte klokt ^^ så nu vet ni det xD Ta fram o anteckna vetja! 
Ska fortsätta med matten nu, sedan lite svenska o slutligen engelska :D trevligttrevligt ^^ 
Sov sött sen alla! Puss o kram, nattinatti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0