Lördag kväll

Fredagsmys med honey<3 igår, mkt trevligt! 
Nu är jag dessutom relativt frisk, bara lite hosta o snuva kvar ;) 
Sitter iaf nu i TV-rummet med en kopp varm te (mmmmh, trevligt!) och läser Agatha Christie's "Dolken ifrån Tunis" (yees, Hercule Poirot) som jag lånat av Eva (:D) och ser på Robinson. 
Jag tror dt kmr bli roligare i år för övrigt, deltagarna verkar tuffare fast Paolo är lite småtråkig, hör inte riktigt vad han säger :S xD  
Imorgon blir det plugg till max, men ska ut på en jättelång promenad också tänkte jag :D 
Nu ska jag återgå till min tillvaro, boken kallar ;)
Pussar o kramar! 

Kommentarer
Postat av: frida

deltagarna var ju tråkiga...fast Paolo är väl ändå bättre än Linda Isacsson?? :P

2009-11-23 @ 17:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0