Julstressen

Nu vet jag varför jag alltid blir sjuk till jul :P Det är inte ett dugg konstigt, eftersom man stressar och jobbar och sliter... och sedan , när man slappnar av.. 
Njuter av knäck och lukten ifrån granen.. 
Tänker på klapparna och tänder ljusen till änglaspelet och läser en bok till deras plinganden..
Aah, jul helt enkelt. 
Men det dröjer inte länge innan man blir sjuk :( har inte gått ett jullov utan att jag lyckats bli ordentligt sjuk... 
Men då har jag å andra sidan inte varit sjuk under terminen, det har jag ju nu ;)
Kanske klarar jag mig ändå, jag hoppas det :) 
Är så sugen på att åka skridskor & grilla korv i snön :D Kasta snöbollar, åka skidor och äta julgodis :P 
Spela jullåtar och sjunga med, gärna lite småfalsk bara för att det är kul och bara NJUTA! 
Har börjat småplocka med julsakerna så man hinner innan söndag ;) Längtar till lördag, då blire Kalmar och förhoppningsvis slipper jag denna förbaskade hosta då.. 
Men längtar mer till torsdag eftersom det är närmre, då blir det till att repa i O-hamn :D ska bli superkul, kmr inte ha någon hud på fingrarna kvar xD 
Nu ska jag återgå till matten, det här är lätt den stressigaste veckan än så länge när det gäller plugg xD 
Pussar o kramar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0