För att få det ur mig

Nu är jag bara SÅÅÅÅ irriterad på min förkylning och behöver definitivt skriva av mig!!
Har varit förkyld i snart 2 veckor, allt sedan den där uuuunderbara vaccinsprutan.. 
Fast grejen är att innan hade jag problem med bihålorna, så dt känns som om jag varit sjuk längre. Iaf, nu har jag hosta så det smäller om det, men dt andra börjar iaf försvinna ^^ 
Nu har jag klagat färdigt, och tänker börja plugga italienska nu när vi är färdiga med Geo:n,.. tack o lov för grupparbete! 
FREDAGSMYS ikväll, tyvärr inte med älskling men man kan inte få allt ;) haha xD 
Imorgon blir det ju Kalmar eftersom jag har en sån dum hosta! 
Hoppas er fredag blir härlig o full av MYYYYS o lugn & ro! 
Puss o kjam! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0