Vem vet ?

Jag vet och jag skäms ! Jag ska bli seriös om det så är det sista jag gör :P (med andra ord Jenny, dags o fixa utseendet igen xD)

Jag vill börja detta inlägg med att säga att jag är ett steg närmare min dröm :D fick MVG på min berättelse som vi skrivit på svenskan. Alla fick en lapp med ett nr på och det visade sig vara en bild som Anders (min lärare, lr bör jag säga vår?) tagit ute i Mönsterås. Jag fick (och jag anser så här i efterhand att jag hade tur!) en bänk med ruttna löv under som finns bakom gymnasiet för allmän beskådan :) 
Historien är ngt baserad på mig, men det är ju trots allt så de flesta författare skriver - om sina egna erfarenheter. 
Jag tänker inte sitta o älta historien nu för er som inte är särskilt intresserade (men hallå, vem läser annars min blogg? jösses...) 
Idag är det iaf söndag. Mkt trevligt, med tanke på att det är måndag imon :P måndagar innebär bara tre lektioner o det uppskattas väldigt mkt ! (Y) har dock en hel massa jävla småläxor som ska fixas men va fan ^^ dt får gå som det gör vet ni! 
Den här söndagen innebär dessutom jobb, flytta djur med andra ord -.- inte så där underbart, men det innebär pengar vilket är jättemums :D 

Man känner verkligen av pressen nu alltså :O och det är betygspressen snackar jag om nu. Tyckte det var jobbigt i nian, men där hade jag verkligen fel. Fast det är inte så mkt jobbigare än i nian nu första året på gymnasiet. Det är kanske för att man är van vid NP:s (kul att det ordet ens existerar i en ordbok xD) och prov, läxförhör och alla andra små underbara grejer som kan ge katastrofala följder till ditt betyg. Exempel för mig då; 

1. Inte skrivit ett NV som vi hade för väldigt länge sen (med andra ord - hej då MVG :( eftersom jag inte kmr ihåg särskilt mkt.) 
2. En mattekomplettering på ekvationssystem eftersom jag varit så sjuk ( Denna komplettering innebär att jag måste komplettera upp betyget på detta i slutet av terminen, och om jag inte gör dt kan jag inte få VG i matte B :( ) 
3. Ännu en NV-grej, som vi har med en lärarpraktikant som är oerhört intelligent vilket innebär att det inte hålls på vår nivå :( USCH!

Sen är det givetvis en hel del mer, men jag orkar inte älta mer nu, ska iväg och jobba ;D drar hela betyg-helvetet imorgon troligtvis (när jag håller på med min tyskaredovisnging tills på tisdag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

kom förbi, så får vi hitta på ngt åt bloggen ;)



Fler inlägg nu, heja heja!

2009-05-10 @ 13:33:11
URL: http://beforeyougo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0