En fredag med saknad.

Okej, nu är jag veeeeerkligen trött xD igår vatt dt ju Kalmar som sagt och shoppade på eftermiddagen^^ blev till att köpa en gul T-shirt (jag vet, helt otroligt, mamma fick också chocken...) o sen ett vitt baslinne tack vare Fridis :D Julia lyckades dessutom hitta en sjal åt Frida o köpte sig själv två tröjor så dt vatt lyckat :D 

Dt var relativt skojj på Barometern igår, som var vårt första stopp. Inte mkt o säga om dt. Men Kronan däremot :O Åååh, lika läskigt som jag minns den ;) älskar den utställningen! Rekommenderar supermkt Kronanutställningen på Kalmar Läns Museum. :P  Grattis för alla under 19 år ^^ 
Intressant på rättegången också, men kul att hela klassen fick se också xD men vad gör man lixom ? ;) jag fick se iaf :D 

Skolan idag var helt okej , men e så jääävla trött nu xD Jobbade dessutom två timmar hos far, så nu har man tjänat pengar också. Okej, visst, vrf inte xD 

Måste påpeka att jag saknar Johan<3 ngt otroligt... Han är så söt o så perfekt o så underbar :) jag hoppas alla ngn gång får en sån här kille. Snodde hans tröja i onsdags så sitter i den nu o sniffar in hans doft (A) mkt mysigt, fast inte ens hälften så mysigt som det skulle varit om han varit här. 
Jag älskar honom så mkt<3 :D 

Såg just en reklam om Ice Age 3.. Herregud, hur lyckas dem? xD men aja, dt ska bli intressant att se ;P  

Ha det bäst så hörs vi snart ^^ 
Pussar o kramar

Kommentarer
Postat av: JAG

HAHA xD givetvis ska dt vara GRATIS! xD

2009-05-15 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0