Idag?

En relativt trevlig måndag är det idag ^^
Nu har jag tagit paus ifrån pluggandet för att kunna skriva lite, jag orkar inte just nu. Har två redovisningar imorgon. En i NV:n som jag inte känner mig pepp på direkt men vad gör man? Sedan är det också tyska naturligtvis, som skulle gjorts när jag vatt sjuk :( Aja, jag ska klara av det :D Jag blev pigg av att cykla igår, tack för sällskapet Jenny ^^ Mkt trevligt var det :P 

Mysigt, när jag sitter och skriver det här smattrar regnet lite trevligt mot rutan.. känns riktigt bra med lugnt regn, jag gillar mysfaktorn dt ger ;) Visserligen hade dt varit mktmkt bättre om älskling varit här, men ingen kan få allt :D saknar honom mkt btw, men vi träffs ju snart ändå :) 

I väntan på bussen nu i eftermiddags umgicks jag med Fridis o Julius en stund ^^ väldigt skojjigt , precis som alltid med dem där galna tjejerna :D 

Nähe, nu är det väl dags för mig att återgå till arbetet :P 
Om jag vill få MVG i vissa ämnen gäller dt att sätta fart nu för snart är det slut och då är det sommarloooov som gäller :D 

Ha dt bäst nu för dt ska jag minsann ha :D 

puss o kramis,.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0