Hoho ! :D

Idag är dt torsdag o man är leeeeeedig :D gud vad skönt :P 
Idag kmr älsklingen<333 och sen blir det grillning hos Miss Jansson :D mkt lovande dag anser jag då ^^ Fast jag ska hinna plugga lite innan, o dt kmr nog bli svååårt :P för pappa väckte mig i morse, för han trodde jag skulle till skolan -.- o sen vägrade Puzzla att flytta på sig, så hon fick ligga i min säng... Så lite trött är jag men va fasen ;) 

Och imon är det blues :D ser fram emot dt ^^ spelar 16.10 på fredag och kl. 12.10 på lördag. Bakom Thai-palace, vid parkeringen till församlingshemmet ^^ (A) hihi :P 
Jag är inte sådär jätte nervös, tror jag iaf :P jag menar, har stått på scen förut, fast dt som är mest nervöst är väl dt att jag ska spela gitarr och sjunga samtidigt, och jag har liiite svårt med ett mysko B-ackord, men jag ska försöka xD hade inte varit så svårt om dt inte varit för att man måste stå upp. Men jag får se, ska bli spännande :D  

Nu ska jag städa mitt rum, byta lakan o sen laga lunch är tanken. Får se hur mycket av det som blir av ! Menmen, vad gör man ;) 
Fast nu, först av allt, för klockan är fkt bara 10, så ska jag plugga historia :D 
Ha dt bäst nu, o puss o kram ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0