Eurovision, mys en lördagkväll

Idag åkte mor till Bordeaux för att hälsa på syster i en vecka som pluggat där i snart ett halvår.. Syster kmr snart hem hoppas jag ^^ 
och bror som är hemma över helgen är o grillar, så jag o pappa sitter o tittar på Eurovision :) Island o Norge är favoriter än så länge, men de jag hejar på vinner aldrig xD så jag väntar väl med spänning, antar jag :P 

Mkt bra dag idag fkt, har nämligen jobbat ^^ väldigt skojjsigt, lyckades somna hos kalvarna o de var så söta så de lade sig bredvid mig ^^ :D 

Imon blir dt nog jobba, sedan dop/kören :P blir nog verkligen helt okej anser jag :D 

Måste påpeka att jag saknar Johan :'( Världens underbaraste har släkt hemma hela helgen, så honom får man nog se förhoppningsvis nästa vecka vid blusen :D <3  långhelg med all ledighet och jag tänker göra allt i min makt för att hinna med allt plugg, blusen o älsklingen <33333

Men nu e dt dags att titta igen, så ni får ha dt så bra så skriver jag kanske imon :) 
Pussar o Kramar ^^  

Kommentarer
Postat av: Maria

norge vann ju!

2009-05-17 @ 00:50:39
URL: http://carambola.blogg.se/
Postat av: Hoffa!!

Älskar dig mitt allt!!! Saknar dig ngt grymt mycket!!

2009-05-18 @ 08:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0