En produktiv onsdag ^^

Skolan var relativt lugn då, med execution i skogen :P jag hade förberett mig väl genom att ha sprejat mig med mygg o fästingmedel så yeees, slapp dt iaf :D sedan var dt engelskaprov o dt gick super, men man vet aldrig :S 
Jao, o sen iaf så var dt matte o HUJEDAMEJ vad dt kmr gå kasst imon xD 

Jag har pluggat , men känns inte som om jag kmr ngnstans alls.. 
Iaf, har pluggat historia med, o läst i en bra bok, just nu Clive Cussler - Inkaguld som jag måste läsa ut innan jag åker så jag kan ta med mig min älskade fjärde bok i Temeraireserien som jag väntat på i evigheter! 
Sedan klippte jag gräset hos farmor o nu orkar jag bara inte mer !! xD

Imorgon blir dt fyra timmar Matte B-NP ! YEEEEEEEEES! sedan massa lektioner o sen så drar man nog te flöjten, kören, U.gruppen o sen HEM! xD 

Ha dt bäst o puss o kram !

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Onsdag....?? nu är du väll lite trött Hanna!:D

2009-05-26 @ 19:35:58
Postat av: Jenny

HAHA, onsdag?



Btw, jag såg dig inte alls på u-gruppen :(

2009-05-26 @ 22:52:28
URL: http://beforeyougo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0