Damdidam

Nu sitter man här , vid TV:n o gör i princip.... ingenting xD Finns en massa att plugga på, så dt har jag gjort.. typ. Känner mig så sjukt oinspirerad just nu, men vad gör man? mindre än 4 veckor kvar så jag måste satsa nu, blir till att gå o lägga mig mkt tidigt ikväll! Inget läsande för min del xD 

Jag ser fram emot bluesen :D för älskling kmr på torsdag och jag längtar verkligen! :) saknar Johan<3 så mkt :P 
Men hursom, nu är det dags att dra sig, ska ha paus o dt innebär pianot ! :D 
Ha dt bäst alla nu :D 
pussar o kram ^^  

Kommentarer
Postat av: Anonym

:O Jag tror hanna har blivit en riktig bloggare :P

2009-05-18 @ 18:42:54
Postat av: Anonym

Hanna har blivit en rejäl bloggare :) Älskar dig gumman <3

2009-05-18 @ 22:25:51
Postat av: Hoffa

Hanna har blivit en rejäl bloggare :) Älskar dig gumman <3

2009-05-18 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0