Trodde jag aldrig :P

Alltså, jag trodde aldrig att jag skulle skriva lr tycka dt här, men..... Ska bli så jäääävla gutt med måndag imon :) 
Det finns fkt ett resonligt skäl, jag lovar. Jag har nämligen bara tre lektioner, o sen ska jag till Frida med Julia :D 
Egentligen borde jag inte, eftersom jag vatt sjuk nu i helgen men orka vara hemma ju ;) 
Ska träna innebandy sen åxå :) mums! 
Massa redovisningar o grejer den här veckan :( o ett prov på onsdag och ett på nästa måndag :P 

Sen vill jag bara påpeka att jag saknar Johan ngt sjukt, inte träffat honom sedan i tisdags och det lär inte bli förrän till helgen om ens då :/ 

Jaha, krya på mig sj då xD så får ni andra ha dt så underbart ^^
Pussar o kramar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0