Men kom igen xD

I helvete heller - jag tänker INTE gå och lägga mig nu xD Okej, jag e så sjukt trött att dt är svårt att hålla ögonen öppna , men jag har börjat läsa Stephenies Meyes böcker, och jag är fascinerad av hennes sätt att skriva. Ingen hemlis direkt att jag drömmer om att kunna bli författare; men för att bli det måste man ha bra idéer och kunna skriva bra - jag har nog varken eller xD Jag vill bara att ni ska observera att jag inte är Twilighttokig p.g.a. jag läser dessa böcker - ren o skär nyfikenhet, både på historier som fängslat så många och spänningen :D helt revolutionerande för mig när dt kmr till vampyrer ^^ 
Mohahahha, nu tänker jag fortsätta läsa ;) Ha d bäst, dt försöker jag ha :D
Pussar o Kramar !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0