Jag vet, jag vet....

... Jag är dålig xD jag bloggar verkligen inte tillräckligt ofta :P jag är hemskt ledsen för dt, jag "lovar" (observera dt sarkastiska tonfallet här!) att försöka bättra mig :) 
Okej, dagen i snabba drag; 
1. Skola. Inget speciellt, knallar på lika väl som en smällare vid nyår ^^
2. Flöjt. Måste erkänna att jag e lite pro, visste vilken skala låten låg i ;) det du !
3. Kören. Chill på den, lungan med alla låtar lixom :P
4. Sen var dt U-gruppen, jippie på den då lr vad ? xD 
5. JENNY! o sen hem då ;) 

Det är så mkt som händer just nu, så mkt man ska hinna med.. Ändå känner jag att jag ligger ett steg före, hur nu dt går till xD har jag fkt ingen aning om :P 
Men jaja , dt rullar iaf på och sommaren närmar sig med stormsteg ^^ men mest längtar jag till helgen, då man får besök av världens mest underbaraste kille på denna jord, vid namn Johan då ;) Jag Älskar Honom ^^ <33 
Jahapp, ha dt så bra tills nästa gång vi ses! :D 
Pussar o Kramar !

Kommentarer
Postat av: Maria

äntligen skriver du lite :) fortsätt med det!

2009-03-18 @ 17:34:47
URL: http://carambola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0