En vanlig onsdag... Eller?

Jaa, dagen började som vanligt .. gå upp. duscha, ni vet. Göra sig i ordning för dagen helt enkelt :) Nära o missa bussen på köpet.. -.-
Har ju egentligen sovmorgon på onsdagar, men eftersom dt fortfarande är för kallt för att cykla så får jag komma innan :/ menmen, dt betyder massa kul med Frida :D 
Idrotten var okej, tyskan var superlugnt och matten gick sisådär ^^ tack vare Malin förstås (A). sen var dt MUSIK <333 Blir till att spela på fredag på UF-mässan :S uschabuscha xD för spela innebär sjunga :O 
På tal om fredag; då ska jag vara med Jenny o sova där :D dt ska bli skitkul :D 

Nu måste jag bara bedyra min kärlek till min älskade Johan som jag saknar så mkt :) <3 för mig finns dt ingen bättre än honom, och dt lär förbli så. Jag Älskar Dig Johan <33 

Ikväll blire att ta dt lugnt, fiffla lite med samhällen men dt är fan allt :) Det är fkt våffeldagen idag :D o tran-dagen :O Men inte fan fick jag varken dt ena lr dt andra xD men dt ska man nog kunna skaffa te sig till helgen ;) 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du och jag på fredag, ojojoj :D<3

2009-03-25 @ 21:19:46
URL: http://beforeyougo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0