Trött , rött , sött...

Fortfarande superseg efter helgen :P Lyckad, som sagt ^^ 

Skrev mitt NVprov idag, tror dt gick bra ^^ är färdig med energikällorna med och nu ska jag bara ta det lugnt o läsa min bok ikväll :D O skriva på ngn story jag pysslar med just nu, blev pepp efter ett snack med min historialärare Jonas :D 

Och planer inför kvällen på skolavslutningen e nog klara, jag hoppas på en underbar o mysig kväll med massa folk o älskling<3 
Och på tal om älskling :O 

Han är den mest sötaste personen i världen, o fem månader är helt enkelt bara början känns dt som :D <3 

En sak som jag funderat på är att jag fkt känner mig nöjd med mina betyg. Det enda jag inte gillar är DataKs betyget, men vad gör man.. De flesta andra är ju bra :D Mycke stor skillnad på betygen i nian o de jag har nu i gymnasiet kan jag säga :P 

Men aja, ha dt bra nu alla ! jag ska läsa nu ;) pussar o kramar o allt vad dt heter ^^ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0