Tick, klipp, platt.. *PLING!*

Ni förstår säkerligen ingenting utav dt ovan. Det är inte heller meningen :) 
Jag försöker härma en gammeldags skrivmaskin, ni vet : 
En svart där man stoppar in papperet själv och måste skriva om heeela papperet ifall dt blir ngt stavfel :P Min stora dröm att äga en sådan, och om jag ngn gång blir författare så ska jag baskemig också köpa mig en sådan.... :D Tänk typ Kalle Anka på julafton, när han åker husvagn med Musse o Långben o de äter majs så förstår ni vad jag menar ;) 

Idag har varit en relativt bra dag. 
Skrivit lite , cyklat till mönsterås o grillat ^^ Slappat en del idag med, förberett inför syrrans hemkomst också :P 

Imorgon ska jag jobba, är dt tänkt :) orkar inte gå runt o inte göra ngt alls.. jag e alldeles för rastlös :P Ingen bra början alls på dt här sommarlovet, men har ju ett antal dagar på mig att ändra på dt ;) 

Jag saknar Johan<3 ngt otroligt o hoppas att vi snart kmr ses.. I morgon är dt en vecka sen sist -.- 

Men aa, nu ska jag fortsätta drömma om min skrivmaskin , får nöja mig med mac:en så länge ^^ den e nog egentligen mkt bättre, men känslan av en skrivmaskin, o dessutom ljudet... Njaa, drömmar alltså :) <3 hahaha 
Pussar o kramar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0