Söndag !!!

Iihh, dt e söndag och ännu en vecka på lovet har gått... 
Dagen har hittills bestått av att gå upp tidigt o jobba, sedan hem o fika o så på att igen såklart ^^ efter lunchen vatt dt likadant så för att sammanfatta dagen - JOBB!! 

Men efter så drog man te M-ås me Matilda, mamma o syrr för att handla o nu väntar man på att få trycka i sig chips o annat smått o gott :D 
Tanken är att man inte ska äta godis i en vecka nu, för att se om dt går :P Jag kmr istället äta gryyyymt mkt frukt o dt e jättenyttigt som ni alla vet ^^ ska hålla er uppdaterade om min nyttighetsvecka, daglig meny o så , är tanken ;) 

I morgon blir det mer jobb tror jag minsann, men inte mig emot inte ^^ 

Ha det så hörs vi! pussar o kramar
 


Du vet mycket väl, inga ord behövs <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0