SOMMARLOV !

Sommarlov - Japp, sedan igår ! 

Solen skiner skönt - haha, inte direkt nej. 

Sommarlov - Som sagt

Gräset är så grönt - Ja, efter allt regn -.-

Himlen blå - Nej, den är mer grå just nu 

Vill jag nå - nej tack, fick nog av flyg för ett år efter England

När jag fångas utav vinden - Ja, om det börjar blåsa så 
 
Sommarlov , sköna sommarlov - Hoppas man iaf 

Havets vågor - Vill jag gärna bada i ! 

Sakta rullar in - o jag vaggas till sömn.. 

Och jag känner - mig trött just nu. 

Sommaren är min - Det hoppas jag verkligen !  


Jaha, firade skolavslutningen igår o drog hem till Fridis med Julia o Elin :D dt var superskojj, jag o Elin ägde på tecknet ^^ och sen kom jag hem för ett tag sen, sov som en stock i en timme. Läste sedan ut en superbra bok, Anne på Grönkulla, o sen gick jag ut med Puzzla en sväng :) 
Imorgon ska jag nog jobba lite, slappa o bara försöka inse att dt är sommarlov! 
Ha dt bäst, pussar o kramar ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0