Sista dagen..

..innan skolavslutningen :) Idag sitter man nu då, heeeela morgonen., med Fridis på torget för att helt enkelt spela Pet o annat trevligt tills klockan blir runt 12 då vi ska leka lekar med klassen ^^ Ska bli kul :D 

Jag är faktiskt sommardepp just nu.. Nu tkr du säkerligen att jag är sjuk i huvudet. Jag menar, vem vill inte ha sommarlov med sol och bad och vänner och jordgubbar med grädde och Morden i Midsomer och massa godis... 
Men jag hatar att inte ha ngn rutin. Att inte gå upp och göra sig i ordning och dessutom inte ha ngnstans att ta vägen, alltså, inte vara på en viss plats vid en viss tid.. 
Det där med kompisarna, "jamen dt är klart att vi ses!" men ofta blir det ju inte alls så, kanske bara någon gång ibland. 
Och vad ska jag nu skylla på när pappa vill att jag ska jobba? Har ju inte direkt några läxor...
*suck*... 

Men trots allt.. Det ska såklart bli skönt med lov, även om man kmr sakna allt och alla :P o jag överlevde faktiskt första året på gymnasiet, iaf än så länge ! 

Känner mig mer positiv nu... Behövde nog bara lätta mitt hjärta ^^

Nähe, nu ska Frida o jag gå o köpa oss ngt smaskigt att äta! Ha dt bra så hörs vi nog! 
Pussar o kramar ^^    

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan, det som du skriver om känner jag exakt likadant om. Känns jobbigt att hitta på något och visst det kan ju vara skönt att sova längre men det blir så segt ibland. Sen så göra sig i ordning för att inte göra någonting alls, känns så meningslöst..

Du kanske inte vet vem jag är men Freddes X...



MVH Sanna!

2009-06-09 @ 15:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0