Så blev det !

Japp, jag blev frisk :D mådde bara dåligt i torsdags, så det blev en underbar myshelg hos älskling! :) <33

När jag kom hem så fick jag ett ryck och cyklade ut till M-ås, blev 2 mil fram o tebax - det gillar vi :D xD 

Och så idag då, efter en massa solande på förmiddagen med syster och jobbande på eftermiddagen, så fick man ännu ett ryck - jag var såååå sugen på att bada. Så jag ringde Nina som var med Fredde o frågade om vi inte skulle dra te Oknö. Så det gjorde vi, till min stora lycka! Så bad och cyklande blev det, totalt 2,8 mil cykel idag - GUTT!  

Nu ska jag snart gå o lägga mig, för imon blir det jobb o sol igen ^^ 
Ha dt så bra så höörs vi ! :D 
Pussar o kramar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0