Nu är jag hemma :D

Kom hem ifrån London inatt ^^ mktmkt trevligt har det varit :D kören <3 asså (A) 
Stressigt har det varit kan jag lugnt säga. 
Vi bodde i en söt liten by som hette Mildenhall på Riverside Hotel. Mkt trevlig, hade Ninis som rummis o Marre med :P 
Vi åkte i Torsdags då ju, o nattade över på ett hotell i Malmö, för att sedan åka tåg till Kastrup i Köpenhamn för att flyga. Helt okej med flyget, både fram och tillbaka. 

Vi tog alltid taxi när vi skulle till Ely, som är lite större än Mönsterås och som har en underbar och vacker katedral :D (den gick vi på mässa i på söndagen sen) och jag har pratat sååå mkt engelska!  :D 
Har varit i London 2 ggr, ena gången blev det Big Ben bland annat och den andra Hyde Park o shopping ^^ mkt trevligt, trots all stress o den dåliga kommunaltrafiken :O En linje var avstängd o en körde fel och gud vet allt xD 
Lyckad resa trots förseningen på flygplatsen hem ^^ 

Saknat alla så mkt! <3 så nu är jag heeeemma o längtar efter helgen :P Fast gick till skolan idag, för hade så många lektioner och körgrej ikväll :P sen blire plugga NV som attsingen ;) 

JAG HAR SAKNAT JOHAN JÄTTEMKT, SÅ NU VET ALLA DET :D <33       xD   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0