Midsommar?

Uhu ! Nu varnar jag känsliga läsare :( 
Idag när jag vaknade hade jag ont i huvudet, o magen kändes konstig.. åkte iaf med mamma ut o handlade, jag ville köpa Evelyns (Johans mamma) present (hon fyller nämligen år) , o dt gjorde jag också. Men sedan, när mamma och jag åkte till djuraffären så kände jag att jag inte alls mådde särskilt bra.. Så, ... jag gick ut ur affären och .. ja, ni kan gissa. Skitkul, bilarna som körde förbi fick sig iaf ett gott skratt troligen.. förhoppningsvis kände ngn medlidande :( 
Åkte hem o dt dröjde inte alls länge innan dt var dags igen men nu mår jag bra, o har gjort dt i... (kollar klockan..) ..5 timmar typ, så jag är nog frisk tills imon :) 

Jag hoppas verkligen det, annars dör jag :( Meningen är att jag ska vara hos älskling i helgen och fira där, o jag har sett fram emot det jättelänge! 
Så nu hoppas jag av hela mitt hjärta att min midsommar inte blir förstörd o att jag får spendera den med min älskade Johan<3 :) jag önskar er alla en supertrevlig midsommar med förhoppningsvis lite, lite regn o sol :P 

Hörs väl snart antar jag ^^ Pussar o kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0