Hoho, jaja ^^

Åkte till älskling igår, så nu e jag hemma :D
Men vi börjar med igår ;)   ; 

Jobbade, vilket innebar städa traktorer = inte alls roligt, men skönt att få dt gjort ! :P Sedan drog man således till älsklingen, o jag lyckades tillochmed byta buss rätt :D o dess mackapär som de knappar in zonen osv så man ska kunna betala, den var trasig :D så jag fick åka gratis, o jag lyckades hoppa av på rätt ställe också (Y) 
Mys hos Johan <3 som dessvärre vatt lite snuvig o så, men tror han e på väg att tillfriskna, midsommar är ju redan planerad :P 
Åkte hem idag mitt på dagen då han skulle jobba lite, så Fridis o jag åkte tsm till M-ås där Julius väntade o så käkade vi jordgubbar o choklad o pratade :D Sedan drog jag o mor in till Kalmar och hämtade hem min SYSTER :D !! varit i typ 5 och en halv månad i Bordeaux i Frankrike för att studera :P men nu e hon hemma ^^ o man fick 2 par örhängen i försenad födelsedagspresent :P   

Nu längtar jag redan supermassa till midsommar , då Johans mamma fyller år också :P så, .... tagga helgen :D 

Ha dt bra nu, jag ska vara social med min syster ^^ 

Pussar o kramar ! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0