Ett stort tack

Som ni ser (och dessutom har läst!) så är min headder ändrad ^^ Jag vill tacka Jenny för att hon lagt ner tid på detta :) 

Idag har varit den tråkigaste dagen i mannaminne. Seriöst! Inget bra på TV att tala om, älsk har varit upptagen o vädret har varit piss rent ut sagt.. 
*suck* på den här dagen alltså, alltigenom värdelös.. Fast har läst ut 2 jättebra böcker o skrivit på en ny idé. Så okej, inte helt värdelös, men nästan. 

GRATTIS , o då specifikt till JENNY, Martina, Maria o min kusin Linnea o alla andra jag känner, på er examensdag ^^ hoppas ni haft en superfin högstadietid ! 


Jag tkr inte om att jag inte har ngt att plugga på, på tal om absolut ingenting.. Jag ska nog cykla ut till Mönsterås o låna böcker imon :D fick inte cykla för pappa idag pga "potentiellt regn".. givetvis kom dt inte ens ngt -.- Kom gärna med boktips, känner mig som en bokmal just nu med tanke på vädret ^^ Men aja , nu ska jag iaf äta tårta (!) o sedan se ngn bra film, hoppas jag iaf. 
Ha dt bra nu alla ! 
Pussar o kramar ^^ , tills vi ses igen .... 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0