Sommarvärme på högsta nivå

Nu när jag skriver detta så ligger jag i hammocken på verandan o bara andas - efter det lila regnet som kom idag luktar det friskt och skönt ute i trädgården o allt e jättelummigt och grönt. Puzzla håller mig sällskap med sin nya tuggleksak, vilket e bra för när hon leker med den gungar hammocken ^^ 

Idag har dt varit värmerekord alltså. 
Matilda o jag cyklade "mega"-rundan på morgonen, alltså runt bruket o sen till M-ås. En fika på lilla bageriet blev det, Matilda bjöd mig eftersom Johan o jag har halvårsdag idag :) (egentligen ville hon nog mer bara fika ;P) sedan blev dt att köpa melon, vindruvor o godis o sen cykla hem :P dt var då åskan kom.. trodde vi inte skulle våga cykla hem men det gick finemang fkt. 

Ligger o lyssnar på musik och saknar just nu. Helt okej, tror jag kmr överleva den här kommande veckan :) 

6 månader som bara är början? Jag hoppas det <33 :) 3:e Januari 2009 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0