När en av drömmarna slår in

Varit hos älskling nu <3 :) Mkt underbart och mysigt som vanligt.... :D 
Dt blev en asläskig film, den svenska "Besökarna" o jag lovar - dt var den mest läskiga, o mest skräckinjagande film jag ngnsin sett... Och jag har sett en maaaaassa. Mardrömmar hade man efteråt, men som tur var så hade man älskling vid sin sida :) Så den rekommenderas extreemt mkt :P även om den är ifrån 1988 o svensk, JAG GILLAR DEN! 

Vi badade dessutom och det var ngt av det roligaste ngnsin :) Vattnet var jättevarmt och näckrosor fanns i Smälten, och det gjorde gigantiska (iaf enligt mig) musslor också :P 

Nu ser man nog inte älskling förrän nästa helg.. men vad sjutton, sådant klarar man av :) <3

Imorgon blir det jobb. Ska fkt bli skönt o sätta igång igen efter semestern hos Johan<3 o jag har förvånansvärt lite kvar att städa :O är fortfarande jättechockad över att jag jobbat så fort, men inte mig emot ;) 

Nu ska jag läsa en bok som jag redan läst innan, fast dt var ett par år sedan - Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson. Måste refrescha minnet så man kan se den filmen i November lr när dt var ^^ 
Ha det bäst så länge :D  Pussar o kramar ^^ 

( btw, vad tror ni min dröm var? ;) )

Kommentarer
Postat av: Kung Andreas

hur orkar du ens blogga....? :P

2009-07-17 @ 10:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0