Några dagar ?

Jaha, nu har det gått några dagar sedan sist. 
Inte alltför mkt har hänt, varit med Matilda o hennes syrra Erika har kommit ned med sin pojk ^^ mkt trevligt ! 
Idag blev det Kalmar igen, till min stora lycka - köpte det som jag inte lyckades med senast xD Såg sedan Ice Age 3 med de ovannämnda o den var kul :D inte lika bra som ettan, men bättre än tvåan skulle jag vilja påstå. 
Imorgon blir det att ut o gå på morgonen med de tidigare nämna (xD) o Lovisa åxå, o dt blir mysigt ! 

Jag vill bara påpeka att jag saknar min älskling<3 ngt sjukt, ngt enormt o jag har ingen aning om hur jag ska kunna stå ut i exakt en vecka till, om han nu ens orkar ses på måndagen.. jag hoppas det iaf, fick en underbar mms-bild igår o jag vill bara vara där just nu xD
Jag älskar dig Johan<3, bara så du vet :) 

Nähe, nu ska jag sova för jag e trött o detta var ett värdelöst inlägg xD morsning o ha dt bra ! pussar o kramar ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0