Någorlunda nöjd är ett faktum

Okej, jobbade inte så där jättemkt igår.. fick mest kolla hur fåren hade det o sedan städa lite ^^ Jag passade dessutom på att klippa gräset innan det började regna, så dt regnade naturligtvis när jag skulle cykla hem ist. Men vad sjutton, sådant är livet xD 
Idag känns det som om jag fkt struntar i att få ngnting gjort xD Mor o far har bröllopsdag så jag o syskonen får vara hemma ensamma så jag ska göra våfflor till kvällsmat :D 

Imorgon ska jag jobba fram till förmiddagen och sedan träffa Lovisa troligtvis :D och sedan är dt fredag o då på kvällen kmr honey<3 !!! :D   

Har faktiskt funderat på en sak idag. Har läst böckerna Magi och Skuggan av Angie Sage, en fantasyförfattare ifrån Storbrittanien, och jag bara älskar dem böckerna :D De handlar om Septimus Heap och jag har 1 och 2 i serien av 7, och till min stora lycka så skickade jag efter 3 och 4 med hjälp av bror ifrån Adlibris. (Jag, som minderårig, är tydligen inte berättigad att skicka efter.. :P) Så okej, jag får vara nöjd med allt detta antar jag... 
Men hursomhelst, dt jag funderade på var hur hon får böckerna så fruktansvärt bra. Jag lär få fortsätta fundera på det, jag har precis läst ut ettan (för typ femtioelfte gången) o håller på med tvåan. :) Undrar hur snart de kommer... Hoppas de kommer innan helgen men chansen e inte stor :/ xD 

Aja, nu ska här läsas :D 
Puss o kram o ha dt så bra ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0