Helg att minnas?

Haha, jag antar fkt att denna helg kommer gå till minnesbanken då man haft ofantligt jätteroligt :D 

Fredag; 
Älskling<3 kom på kvällen och det blev film o mys ^^ mkt trevligt! 

Lördag; 
Hann vi inte med så mkt, blev mest ta dt lugnt o äta o packa innan vi åkte ut till M-ås till Julia ;) Sedan var dt att åka till O-hamn :D o jaa, en hel del skulle fixas o grejas innan vi äntligen letade oss fram till tältplatsen ! 
Hursom blev kvällen/natten underbart lyckad, var till och med vaken till kl 5 på morgonen xD 

Söndag;  
Blev med andra ord väldigt jobbig, men uuh så mysigt hemma hos älskling några timmar innan man skulle åka hem :P Vet att det är löjligt, men dt ger jag blanka fan i - JAG SAKNAR HONOM REDAN! 
Dt enda irriterande var att KLT´s hemsida inte fungerade av ngn anledning (Johans mamma föreslog åska som anledning, kan vara en bidragande faktor åtminstone) så underbar o snäll som hon är så skjutsade hon (och Johan) hem mig :D 

Imorgon ska jag nog jobba tror jag, har inget bättre för mig ^^ tänker nämligen längta till helgen då man får träffa älskling o vara barnvakt på bröllop :D 

NI får ha dt så bra :) Pussar o kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0