Fredag nu igen..

Har ni tänkt på att varje dag för en närmare sommarens slut? 
Att imorgon är det 1a augusti? 
Att skolan börjar den 25:e (lr, om man går i O.hamn, den 19:e) ? 

Jaha då, igår var det inte alls 11 kilometers vandring... det var minst 15.. MINST! iaf enligt gamlingarna som var med och vandrade ;) men, jag hade trevligt o det var mkt roligt ! :D 
Vi fick inget regn, o dt var relativt bra terräng :) Enda negativa faktorn var att dagen innan (alltså i förrgår) så blev jag kliven av ett får på ena foten.. det är fortfarande blått o lite rött - o dt gör ont ! xD 

Idag har man jobbat en del o med andra ord fått en del gjort också :P Håller på att titta på Bröllop o Jäkelskap som går på fyran, var ett tag sedan man gjorde det senast :P Tänker alltid på Fredde när jag ser det, o då tänker man automatiskt på Lill P, o Nina, o Ronja o Marie o alla roliga saker vi gjort :D kanske lyckas vi ses på lördag kväll om jag inte är för trött efter jobbet ;)  

Imorgon så blir det nämligen till att vara barnvakt på ett bröllop med Evis :D dt ska bli roligt! O förhoppningsvis så kmr älskling<3 hit på kvällen också o det skulle göra helgen ultimat :) . 

Nu ska jag fortsätta med dt jag gjorde innan :) 

Pussar o kramar, o ha dt bäst ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0