En vecka...

..som i merpart kmr bestå av jobb, planering o försöka ha roligt ändå ^^ 

Jag har kollat lite hur jag jobbat, o jag är väldigt nöjd :P ska försöka jobba lite småextra imon för att få in så jag når en viss gräns ^^ 

Flytta får idag o sedan en fika hos farmor som hade namnsdag, liksom ena kusinen o syrran :P grattis ^^ 

Längtar som FAAAN till helgen, o efter älskling<3 såklart :P nästa gång ska jag med på konserten! ;) 

Nu ska man sova , för klockan är över elva o jag är trööött. Jag hoppas alla får en trevlig vecka, o jag ska komma på ngt jättebra att blogga om, jag lovar :) jag kmr på en massa bra saker när jag jobbar.. får börja ta med mig pappar o penna o skriva ned alltihop. Det här inlägget var för övrigt helt värdelöst xD 

(I filmen The Dish har de en låt som påminner om Titanics temalåt... hmm...) 

Aja, ha dt :) Pussar o kramar ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0