Dagens fundering

Hela dagen har jag haft en sak i huvudet hela tiden. 

Dagen började med en härlig promenad i regnet med syster.. klockan åtta... yeees xD 
Hursom, det fortsatte med att städa och jobba en hel del , gäster imon nämligen = släkten :) 

Ikväll pratade man med älskling ( tack o lov säger jag bara, så kmr han hem imorgon ) och så hoppas jag att vi träffas på tisdag :) 

Hursomhelt, den där tanken jag haft med mig hela dagen.. Har inte kunnat släppa den för en enda minut, den har förföljt mig som ett dis. 
Det har bara varit Johan<3 i mina tankar, jag saknar honom något makalöst. Och hur är det möjligt? jag menar, dt brukar hända att vi inte träffas på typ 2 veckor o då känns dt inte alls så här, det är inte samma sak... Är dt för att han är ungefär 80 mil härifrån? Japp, jag har kommit fram till det i alla fall.  

Men nu ska jag lägga mig o läsa lite, ska upp tidigt o klippa gräs o gud vet allt imon xD Så ha dt bra så hörs vi :) 

Pussar o kramar ! 

Kommentarer
Postat av: Tina

sakna mig lite? Varje dag tänker jag "vad hände med mina vänner", sämst alltså :(



du vet att känslor tar fågelvägen, haha!

2009-07-13 @ 16:51:28
URL: http://tinaaberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0