1st of July

Jaa, ursäkta den engelska rubriken.. men syrran har sin holländska kompis Bianca här och hon kan bara holländska ( fast hon säger Nederländerna, såklart ) och tyska o givetvis engelska. Så nu får jag öva både och (Y)  

Annars är jag oerhört mkt med Matilda just nu, o dt blev inget av hälsoveckan :( Matilda spräckte dt fkt först, måste jag säga till mitt försvar, för hon blev bjuden av sin mormor Aina ( hon e min idol, ska bli som henne när jag blir gammal :D ) på konditori redan på FÖRSTA DAGEN :O så nehe, hon börjar idag men jag struntar nog i det, cyklar en massa ist ;) Lagom hälsosam :P 

Johan<3 kom igår, o stannade tills idag (A) saknat honom så mkt, o nu lär dt inte bli bättre hlr för nu ska han ju till Härjedalen.. -.- han kmr inte hem förrän nästa helg o usch vad dt känns länge :( men jag får försöka klara mig så gott dt går, o jag tror dt kmr gå bra:P 
Man kan ringa o smsa lixom ^^ Tyvärr är han borta på vår halvsårsdag, men vad sjuttsingen - vi firar dt ngn annan gång xD

Idag har man alltså varit i Kalmar med ovanstående (alltså Matilda, Amanda-syrr o holländska Bianca) Blev 3 tröjor o leggings ^^ mkt najjs, o allt tack vare Matilda :P 

Men nu e dt Marple o sen ska vi slå på Hornblower o en massa, så vi hörs väl :) pussar o kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0