Tisdag ^

Jobbig dag idag, med massa att göra på lektionerna o så var det inte god mat idag hlr xD
Var på kören idag, men efter dt var jag tvungen att åka hem innan U-gruppen för har matteprov imon :( Hade dessutom prov i word idag på datakunskapen. Tror det gick bra :D 
Imorgon är det musik man ser fram emot :) 
Ska bli så gutt att lira elgura hela eftermiddagen, övat mycket nu i veckan och hittat lite som skulle kunna funka som solo, jag hoppas det i alla fall. Får pröva imon så får vi se. :) 
Nu e jag nog sugen på att spela lite piano, hittat en ny låt som jag vill lära mig :P
Ha det bra alla, lovar att ngt långt och roligt att läsa kmr komma snart :)   

Kommentarer
Postat av: Jenny

:(



du var inte på U-gruppen :(

2009-01-27 @ 22:05:47
URL: http://beforeyougo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0