*suck..

Grymt oproduktiv lördag idag asså xD Inte gjort ett smack på hela dagen :P fast dt är rätt skönt iochförsig ^^ hade sömn att ta igen dessutom. 
Nu ser jag på Greven av Monte Cristo, tkr om den filmen :) men har ändå jättetråkigt, önskar jag kunde komma på ngt kul att göra ^^ 
Imon blir nog tyvärr likadan, fast då ska jag nog ta långpromenad med Puzzla och baka :) 
Skönt att inte ha ngn jättegrej i skolan som ska vara klar ^^ 
Har filat på en låt idag, låten om honom. Börjar bli bra nu :) 
Men nähe, nu ska jag fkt göra pop corn :D blir myskväll ^^ önskar bara att Johan var här, men får nöja mig med att ha på mig hans tröja :) 
Ha dt bäst nu alla, massa kramar då :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0