Min stund

Jag har kommit på att jag tkr om att åka buss. 
Missförstå mig inte, hatar att sitta o dega när man kan cykla och gå. Men det känns som om det är min stund på dagen. 
Jag sitter och tittar på landskapet samtidigt som jag sitter och lyssnar på Mp3:n. Hur gutt som helst. 
Jag är mest kreativ då. Jag kmr på sjukt många idéer till låtar, som flödar omkring i mitt huvud. 
Det är skönt, att bara sitta och ta dt lugnt med det bästa som finns; musik. ( På andra plats kmr Johan, han har gått om choklad nu ;) hihi (A) )
Jag tror bussen är den plats där jag kommit på flest låtar. Iaf om man tänker på melodierna jag hittar, lr texterna som dyker upp i huvudet. (dessutom är det mindre chans att jag slår mig i bussen, dt har jag bara gjort ett par tusen ggr lr så^^)

Aja, dagen var fkt helt okej :) Vaknade, och idag var en sån där dag när jag hellre legat kvar i sängen ärligt talat xD Drog till skolan, hade massa lektioner (3st) o sen slutade jag fem i två :) Hem och vila, o sen dra och jobba. Och nu sitter man här, och har fkt lite tråkigt :P väntar på att Johan ska ringa, saknar honom :/ 
Så nu får ni väl ha det så jättebra, för det tänker jag ha ^^
Massa kramar :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0