Jaha.. :)

Så var man fast i det här träsket.. ^^ Jag har bara Jenny att skylla på, och hennes löfte om att läsa min blogg varje dag ;) 
Känner mig grymt dålig på det här, men jag ska ge det ett försök :) 
Skönt att få alla tankar samlade på samma ställe ^^ 

Dagen har varit rätt lugn. 
Började med Nv på morgonen -.- och det där är något jag verkligen inte förstår. Jag går samhälle, och beroende på vilken inriktning du tar får du läsa samhälle B, C. Om du tar Kultur eller Ekonomi får du inte läsa dem. 
Men vad du än tar för inriktning måste du läsa Nv B :S Jag tog ju Samhälle för att jag gillade samhälle och inte tyckte Nv var särskilt intressant...
Aja, sen var dt dags för engelska, där vi hade ett prov inför nationella. Gick vääldigt bra fkt ^^
Sedan lunch som var usch, ätbar men blä.. 
Sen underbar mattelektion som innebar prov ... Hoppas dt gick bra xD om det inte gjorde det kan jag skylla på att jag slog huvudet i en järnbalk i matsalen när jag skulle böja på huvudet ^^ grattis på mig, klantskalle nr 1 ;) 

Nehe, nu ska jag försöka hinna med bussen, orkar inte vara kvar i skolan till halv fyra hlr :) 
Kram på er alla så länge :) 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är bra Hanna (Y)



haha, du är klantigare än mig, då är man riktigt dålig xD



haha, skoja ;D

2009-01-26 @ 16:40:42
URL: http://beforeyougo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0