Potatischips och våfflor ^^

En snabb beskrivning av helgen då xD : 

Fredagen spenderades i skolan, och sedan, på kvällen, hos Nina :) vi såg på film, ocj sjöng singstar och jag fick speta i foten xD Tack o lov för att världens bästa pojkvän går OP o fick ut den efter typ ngn timme lr så ^^ gjorde jävligt ont kan jag påpeka. Älskling följde med hem, smaskade i oss diverse chips o choklad såklart ;) Sedan var dt dags, på lördagen, att dra till Fliset och se A-lagsmatch, den vi skulle spelat blev inställd. 
Honey åkte tyvärr hem sedan, medan jag hade träningshelg med laget :) massa skoj där, sov i klubblokalen ^^
Kom hem rätt tidigt på söndagen efter en träning och fick våfflor av mamma senare på eftermiddagen. Väldigt jättekul :D :D 

Nu sitter jag på historian och saknar Johan<3, har snart språk -.- o så e dt fisk till lunch idag :O ååh, *suck... 

Aja, ha dt bäst nu då alla, så hörs vi väl snart ^^ Massa kramar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0