Oj då :)

Nu var dt längesen jag bloggade :P jag har fkt inte riktigt haft tid. 
I tisdags var dt iaf Kisadag :D förbannat kul var det åxå :P Åkte med Nina in på morgonen till O-hamn o joinade ES innan de hade sin första lektion, alltid lika roligt ^^ Sedan blev dt bowling o jag gjorde 6 strike på 2,5 serier :O jag menar, herreguuud :O jag brukar suga hur mkt som helst , o dt första jag gjorde var en strike xD Isabell var typ pro, o Malin var väl sisådär ;) hon underhöll i varje fall xD hahaha.
Sedan var dt dags o äta, blev sibylla vid ishallen innan vi gick in o åkte skridskor. Tina var Bambi på hal is ^^
Efter dt drog Eva o Tina hem då, medan Frida väntade en stund med mig. Jag väntade på älskling, och när han kom så stack vi hem till honom ^^ Där blev dt massa mys, 1 månadsdag fkt xD lyckades bränna ris o så hann jag inte smaka hans lillebrors muffin :/ attsingen ! xD 

Igår var dt träning, idag var dt jobb o imon blir dt dubbeldejt hemma hos Nina :D ska äga dem på singstar o twister, iaf om jag får bestämma (A) önska går ju :P 
Sen sover älskling över hos mig, på lördag ser han på min match o sen har vi träningshelg med laget :) kuul :D :D 

Aja, ha dt bäst nu då :D för dt ska jag minsann ha! 
Massa kramar! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0