En Måndag :)

Jaha, vart ska jag börja idag? 
Lugn morgon, hade Nv på morgonen.. -.- uusch xD sedan hade jag en lugn lektion på engelskan, äcklig lunch och sedan matte. Mumsig algebra :D fkt dt enda jag e bra på i matte xD
Sedan gick jag, Eva o Frida in på Park för att repa lite, dt var gutt att bara lira lite granna, älskar gura<3 asså :) 
Efter dt gick Eva och jag o köpte godis, hon skulle med sin buss hem. Frida drog på sin specialidrott. 
När jag väl kom hem blev dt plugg (usch) o sen läsa en jättebra bok :D helt plötsligt, när jag sitter här och läser min tyska så ringer min syster :D :D hon är o studerar i Bordeaux i Frankrike, så hon ringde via Skype. Saknar henne en massa fkt, även om vi bråkar så mkt :/ 
Efter dt samtalet, som knastrade och knagglade lite, lagade jag oxpytt till kvällsmat. :) mums :) 
Så nu sitter man här och skriver, ska snart läsa i min bok igen ^^ 
Ni får ha det så bra :) massa kramar till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0