*När juldagsmorgon gliiiimmaar...*

Okej, kanske inte riktigt än - men snart :D 
Älskling kom igår och stannade tills idag, sista gången innan julafton liksom :) fick mitt paket av honom idag, sjuuuuukt vad nyfiken jag äääär! xD Har sagt att vi inte ska öppna varandras förrän julklappsutdelningen på kvällen jue... 
Vi högg för övrigt granen idag :) älskling fick ju äran att bära hem den xD 
Massa julkänsla nu! :D 
Hos Elin var man också idag, och fixade lite med presenten (A) och sedan körövning :) Trevligttrevligt!
Nu ska man sitta o drömmande titta på klapphögen o föreställa sig julgranen som kmr in imon ^^
Tradition, granen SKA kläs dagen innan julafton :) Har alla sådana traditioner..? jag undrar ja :) 
Kusinerna kmr iaf imon, så det blir jullunch hos Famo-momo (farmor-mormor) och sedan hem o klä granen, fixa det sista och göra marsipangodis, lägga klappar under granen som givetvis ska kläs :D och sedan njuuuuta :D hihi ^^
Hoppas alla får en bra kväll nu :) 
Och just nu är jag såååå sur, jag hatar att jag är så nyfiken... -.- sabla julklapp xD hahaha! 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

"fick äran att bära hem den"



hahaha

2009-12-23 @ 10:37:16
URL: http://beforeyougo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0