Lucia :)

Hela dagen började illa, hade ont i huvudet när jag vaknade eftersom Puzzla och Felix bråkat om vem som skulle sova i min säng inatt *suck*.. 
Sedan bar det iaf av till Fliset för att lussa, och jag tkte dt gick finemang :) Därifrån bar lasset av till Mönsterås för att lussa där och de gick ju super det med :D 
På det hela taget har det varit en härlig tredje advent, och det var avslutningsfest för Mattias efteråt eftersom han fyller år idag med, och jaa... Det var känslosamt för mig, men nu börjar det i alla fall gå över. 
Imorgon, som Julia så fint påpekade på Facebook, så är det sista skolmåndagen 2009 ! Snacka om efterlängtat! 
Inte träffat honey<3 den här veckan nu, så lovet är sjuuukt efterlängtat! 
Vill åka skridskor, äta knäck, sova..
Bara tanken på julafton, med lukten av gran hängande i luften och alla fina ljus och klappar under... Mmm, dt är mysigt det :) 
Nu ska jag lägga mig och sova, kmr aaaldrig orka imorgon annars, för jag är sjuk x) 
Sov sött, pussar o kramar! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0