Jul och snö, lov och ingen tö, tack.

Snöstorm ute, trevligttrevligt! Och jag som har tre och en halv timmars håltimma idag som jag hade tänkt avnjuta ute i snön.. Aja, får bli en snabb promenad iaf :) 
Betygsnack på historian, vilket betyder mkt tid till att skriva (:D) och dunka julmusik på spotify :)
Dessutom kmr syssteryster hem idag, stannar hemma hela julen! Ska bli mysigt, det är ju så dyrt att hälsa på dem nere i Lund, mkt bättre om de kmr hem ;) 
Ikväll är det bara att stenplugga på matten som gäller, sista nationella imorgon :D
På tal om snön igen, kan knappt minnas sist det var så här mkt snö innan julafton, men det kanske bara är jag... xD Nu ska jag återgå till att skriva, ha en bra och trevlig torsdag :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0