Jahaja !!!!! :D

Vilken fin dag det har varit om man ser till det mysiga vädret ... 
Kommer att tänka på den tredje januari 2009, och det kommer jag alltid att göra när det snöar :) en mysig och väldigt behaglig tanke, fkt.
Iaf, idag var man hos optikern.... Och hej!, jag är närsynt o har brytningsfel xD ska tydligen ha glasögon jämt :( trodde jag bara skulle behöva ha det när jag kör bil lr läser, men nänä.. 
Valde fem bågar när jag var där (lr rättare sagt, hon valde ut åt mig) o nu har de minskats med två o tror fkt att jag valt ut vinnaren.. med hjälp av Flamman (<3) o mamma & pappa (<3) och Johan<3. Så jaa, blir till att gå o lämna in dem på torsdag så får vi se :S
Hur det blir på innebandyn vetifan, linser är INGET alternativ xD Aja, märker man imorgon under matchen kanske ? ;P
Känner mig otroligt förvirrad, men tanken på snön som glimmar därute gör att det känns bättre ;) 
Nattinatti, nu ska jag gå och fundera på livets mening! 
Pussar o kramar!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0