Drama , drama , drama...

Okej, jag gick nog och lade mig relativt sent igår, halv ett. 
Men idag skedde iaf ngt myyyycket märkligt!
Jag, som aaaaldrig nästan kan somna om eller sova länge för den delen, vaknade vid 12. TOLV!!! Det är ju sinnessjukt, inte en minut över tio brukar vara normalt :S !!!!
Och vad jag vaknade av sen.... 
Mamma knackar och kommer in och säger att jag har telefon. 
Det är fkt optikern som ringer xD mina glasögon var färdiga, o snacka om att jag blev nipprig xD 
Himmel o pannkaka, hade ont i magen xD Snacka om att jag kan vara mesig... 
Iaf, nu sitter jag här med dem på , o jaaa... ovant, läskigt o obehagligt ibland men tror jag kan vänja mig o fkt tycka om det :) hehe! 

Kommentarer
Postat av: nilla

lägg ut lite bilder på bloggen så blir den mer roligare :)

2009-12-29 @ 20:19:37
URL: http://nillaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0