Åh ljuva julkänsla!

Vaknade i älsklings famn i morse, och vad fint det var när snön dalade ner utanför fönstret! 
Sjöng med Tatonia för sista gången idag, det var mkt roligt och det har vari oerhört lärorikt. Nina var så trevlig så hon kom och lyssnade, tack för det :) 
Jag trodde för övrigt att jag skulle vara sjuuukt stressad nu, men känner mig bara lugn. Ska se Robinson, julpynta rummet och äta knäck ikväll tänkte jag, njuta lite av ledigheten ;)
Gav honey<3 sin julklapp med , han kmr inte öppna den förrän till jul så jag längtar till jul så jag kan få höra vad han tkte xD 
Hoppas kvällen är fin och trevlig, nu blire TV igen! 
Pussar o kramar, från en julsugen Hanna :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0